طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

تقسیم جامعه!؟

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ق.ظ

خیلی وقته دارم به این فکر میکنم چرا ماها خودمون رو حزب الهی میدونیم؟ منظورم از ماها کسایی هست که یخورده نسبت به بعضی از ظواهر دینی اهمیت میدیم!!

البته سوالم در مورد جامعه مذهبی و اسلامی ایرانی هست! این چیزی هست که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده!  که: تو جامعه اسلامی اونم بین مومنین(شیعیان) ما حزب الهی و غیر حزب الهی داریم؟ یا به تعبیری دیگه، اگه جامعه اسلامی به مذهبی و غیر مذهبی تقسیم بشه خوبه؟

شاید خیلی ها بگن نه و این که اظهر من الشمس هست!؟ "البته بعضی ها" ولی خب تو عمل چی؟ قبول داریم یا نه؟

+ خوشحال میشم با استناد کمک بدین.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
طلبه جهادی

نظرات (۱)

سلام
جالبه این حرف رو یه آخوند میزنه، تا جایی که ما دیدیم آخوندا همیشه خودشون رو تافته جدا بافته میدونن، انگار فقط خودشون رو مسلمون و مذهبی میدونن
ولی خدایی مگه همچی ریش و اینجور چیزا هست؟
تورو خدا جوری برخورد کنید که این قد دینمون هم از بین نره
من که میترسم با یه آخوند روبرو بشم میترسم تو دقیقه اول کافر بشم و خلاص
ببخشید دلمون یخورده از شماها پره!
پاسخ:
سلام
معلومه خیلی شاکی هستین!
اولا من کمتر طلبه و اخوندی دیدم که خودشو جدای از مردم بدونه، البته این رو قبول دارم که فاصله زیاد شده ولی نه اینکه خودشون رو جدا بودنن
این برداشت شما یا بخاطر برخورد با یه روحانی خاص هست (که اگه با طلبه های بیشتری ارتباز داشتین همچین نظری نمیدادین) و یا شاید هم شنیدن از بقیه
ولی خب منصفانه اگه بخوایم نگاه کنیم بعضی از ما طلبه ها شاید گاهی رفتار خوبی نداشته باشیم، و یا از حرف و رفتارمون این بربیاد که طرفمون بی مبالات هست که نباید اینجور باشه.
ولی اینجور نیست که طلبه ها فقط خودشون رو مسلمون بدونن، گاهی ماهم مثل بقیه شاید حوصله نداشته باشیم، شاید خسته باشیم، شاید مشکلی داشته باشیم که عکس عملمون هم اگه خوساخته نباشیم مثل همه ادما هست.
دعا کنید دوست دار خدا باشیم که در اون صورت ادما رو هم دوست داریم هرچی باشن...
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">