طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

راه های بهشت!

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ق.ظ

پیامبر مهربانی صلی الله علیه وآله و سلم :

من بنى مسجدا و لو کمفحص قطاة بنى اللَّه له بیتا فى الجنة

کسى که مسجدى بنا کند، هر چند به اندازه لانه مرغى باشد، خداوند خانه‏اى در بهشت براى او بنا خواهد کرد.

 

من اسرج فى مسجد سراجا لم تزل الملائکة و حملة العرش یستغفرون له ما دام فى ذلک المسجد ضوئه‏

کسى که چراغى در مسجدى برافروزد فرشتگان و حاملان عرش الهى ما دام که نور آن چراغ در مسجد مى‏تابد براى او استغفار مى‏کنند.

 

نظرات (۲)

سلام دوست عزیز
من کلا مخالف انقدر ساخت مسجد هستم مساجدی ک خالی از عابد باشه چ سودی داره البته منظورم جاهائی هست ک مساجد زیاده .ب نظر شما بهتر نیست دست ی نیازمندو بگیریم یا یک موسسه ترک اعتیاد مفید بزنیم تا خیلی خانواده ها نجات پیدا کنن.من دانشجوی روانشناسیم و همیشه ارزومه ک بتونم از نظر علمی و مالی ب سطحی برسم ک اینکار خدمتی ب جامعه ام و کمکی ب خدایی شدنم باشه .
یازهرا
پاسخ:
سلام دوست خوبم
حق با شما هست اگر ما نتونیم قبل از ساخت مسجد، مسجدی تربیت کنیم، ساختن مسجد کفایت نمیکنه و شاید در جاهایی ضد فرهنگ هم باشه! و از طرفی بعضی جاها شاید ساخت مسجد اولویت نداشته باشه یا بهتره بگم اولویت اول نباشه...
بچه های جهادی ما هم برنامشون ساخت مسجد نیست! اگه جاهایی هم مسجد ساخته شده یا با درخواست اهالی روستاها و همکاریشون بوده و یا واقعا نیازه فرهنگی بوده و علتش هم این بوده که نبود مسجد ضربه میزنده و یا پاتوق فرق ضاله بوده!!
یه نکته که باید بگم اینه که کمک به نیازمندان هم به روشهای معمول درست نیست! باید نیازمندان و روستاییان به خودکفایی و عزت برسد نه اینکه چشم به دست باشند که دوستان موسسه ما در کنار طرح های اب رسانی و مدرسه سازی و مسجد سازی و .... یکی از مهمترین برنامه هاشون بحث اشتغال زایی هست...
و همچنین بحث فرهنگی....
روستاهایی که قراره مسجد ساخته بشه یا میسازیم حداقل چهار سال متوالی کار فرهنگی شده و این کار فرهنگی ادامه دار هست...
ممنون از نظر و نگاه زیباتو به مباحث فرهنگی.
یاعلی
سلام دوست عزیز من حس میکنم شما درست فرمودید .شاید من تک بعدی ب ماجرا نگاه کردم .امیدوارم در مسیر بندگی همیشه موفق باشید .
واسه امثال من هم دعا کنید.یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">