طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

ماهیت سیزده بدر!؟

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ق.ظ

جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان
"سیزده بدر" روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی!!


از جشن پوریم چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید.

برای جواب این سوالات و دیدن عکس های جشن پوریم   کلیک  کنید.

نظرات (۲)

باسلام وتسلیت ایام شهادت مادرغریبمون حضرت زهرا .
گفتم غریب چون این روزا حتی از بچه شیعه ها هم شنیدم ک چرا باید 10وز عزادار باشیم و سیزده بدر نریم واقعااینکه مادرمون توی بستر افتاده انقد بی اهمیته پس متاسفم ک تو هوایی تنفس میکنم ک همچین بی معرفتایی هم هستن.مطلبتون خ جالب بود من هیچ اطلاعی در این مورد نداشتم و کاش همه ادما جای چک و چونه زدن سر چند ساعت تفریح کاذب دنبال ی خورده شناخت خودشون بودن .و باید بگم ک خ خوشحالم ک امروزو تفریح نکردم ب احترام عزای مادر خونه نشین شدم ک شاید اگه میرفتم بیرون شاید با ی قهقه دل اقای عزادارمو واسه هزارومین
مرتبه
میشکستم. پس خدارو شکر مارو هم دعا کنید حاجی 
یا زهرا
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
تفریح از موکدات اسلام هست ولی امروز فرمایش شما درست هست...
به امید شناخت بیشتر از ارباب و ولی نعمتمون...
یاعلی
جالب بود رفتم خوندم
چه دنیایی عجیبی هَ واقعن
پاسخ:
دنیای عجیب و آدمای عجیب تر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">