طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

وعده!

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ


بازم سلام

بالاخره تموم شد! اردو تموم شد و برگشتیم قم سر خونه و زندگی!!

یه تجربه خیلی خوب دیگه به دست آوردم، و اینم بخاطر حضور رفقای مخلص و توانمندی بود که تو این اردو بودن.

برنامه ها هم خیلی کیفیت خوبی داشت، مخصوصا فرهنگی! که دست؛ داداش سعید و حسین یره!! و آقا رضا بود، واقعا خیلی خوب کار کردن...

خب بیشتر از این دیگه نمیشه در مورد اردو بگم!! فقط خیلی خوب بود، جز لحظه جدایی و خداحافظی که واقعا سختم بود...

مثل بچه ها کلی گریه کردم...

قبل اردو گفتم؛ یه سری تجربیات و حرفا هست ک دوست دارم بگم، که اگه اشتباه بود شما بگید تا درستش کنم، و اگه بدر بخور بود مارو دعا کنید...

انشاءالله از این به بعد در خدمتتون هستم.

--------------- " سلامتی خودتون آروم! یه صلوات بفرستین " -------------

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
طلبه جهادی

نظرات (۱)

حاجی زودتر تجربه ها تو بگو منتظریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">