طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

یاد قدیما

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

سلام به همه جهادیا پاکارا عاشقا به همه خونه به دوشا...

راستش وقتی فک میکنم  امروز آخرین روز ماه رمضونه دلم میگیره، نه اینکه فک کنید از اوناشم از اونایی که ته عرفان و خودسازی رو درآوردن و الانم دوست دارن بیشتر با خدا حال کنن نه!

اصلا اصل غُصه همینه که...

امسال با اینکه موندم قم و مثلا خواستم یخورده یه خلوتی و ورد سحری... ولی نشد که بشه!

به قول خودم!! که همیشه به بچه ها میگم هروقت از اینجور کارا زدی که به خودت برسی و پیشرفتی بکنی، بدون فقط پشیمونی میاره و پس رفت...

کاش یکی اول کاری اینو بهم گفته بود!!!

وقتی دلم میسوزه که رفقایی که رفتن منطقه زنگ میزنن و با انرژی به من جامونده التماس دعا میگن...

یادم رفت بگم حدود 30 تا از رفقای باحال و با مرام گروه از اول ماه رمضونی رفتن خراسان جنوبی.

فردا هم میرن مشهد و بعدشم برمیگردن قم السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

 

یه جامونده حرفای زیادی داره!! شرمندم به مولا خیلی سرتون رو درد آوردم...

تو وبلاگ قبلی  بیل و عبا  یه مطلب گذاشتم با کلی عکس درسته تکراریه ولی مگه هر تکراری بده؟!!

این ساعتای آخر خیلی دعام کنید.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
طلبه جهادی

نظرات (۳)

داداش مصطفی دست مارو هم بگیر
سایت کی راه میفته؟
کمکی بود در خدمتم
پاسخ:
آخه با صفا وقتی اسم نمیذاری چطور من ازت کمک بگیرم؟
معلومه که کار هست...
همه جوره نیاز به کمک داریم

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۸ محمدحسین کاوری
ای بابا
یه بام دو هوا که نمیشه فرمانده
چرا دوتا خونه داری؟
الان من کدوم خونه بیام مهمونی؟
پاسخ:
چه کنیم داداش نیست خیلی بزرگم؟ تو یه خونه جامون نمیشه
اینجا قراره حرفای خودمو بگم حرفایی که شاید بقیه قبول نداشته باشن
و این جدای از گروه هست...
میخامت دادا...
یادمان رفت شقایق دل داغی دارد.شاپرک دربغل شمع چه حالی دارد.انقدر محوتماشای قفسها شده ایم.یادمان رفت که یا ددوست کردن چه صفایی دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">