طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

شرکت در معامله پر سود!

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ق.ظ

 این پست رو با این حدیث زیبا شروع می کنم ؛

پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم: من بنى مسجدا فى الدنیا اعطاه الله بکل شبر منه "او قال بکل ذراع منه" مسیرة اربعین الف عام مدینة ‏من ذهب و فضة و در و یاقوت و زمرد و زبرجد ولؤلؤ...

هر که در دنیا مسجدى بسازد، خداوند در برابر هر وجب "یا فرمود:هر ذراع" به مقدارى که چهل هزارسال پیموده مى‏شود، شهرى از طلا و نقره و در و یاقوت و زمرد و زبرجد و لؤلؤ به او عطا مى‏کند...!

با یه حساب سرانگشتی و با حداقل امکانات هر متر مسجد حدود 400 تا 450 هزار تومان هزینه داره! هرکی میتونه به اندازه وسعش شریک بشه،شمامیخواید چقد تو این معامله شریک بشید؟یه وجب یه متر یابیشتر...!

خدای بنده نواز بازم رحمتش رو نصیبمون کرد و اجازه داد تو راه دینش قدم برداریم! ان شاءالله تصمیم گرفتیم برای اردوی نوروز و تابستون مساجد نیمه تمومی که شروع کردیم رو با کمک اهالی روستا کامل کنیم

سه تا از این مساجد واقع در روستا های محروم شهرستان دلفان از توابع لرستان هست، مساجد  روستاهای؛ گردکانه 220 متر، مله کبود220 متر و کوله مرز علیا 170 متر، البته به این ها مسجد روستای دره یادگارو هم باید اضافه کرد. یه مسجد هم خراسان جنوبی، شهرستان سربیشه  روستای معروفان هست که نیمه تمومه.

دوستانی که میتونن خودشون و یا تو اقوام و آشنایان کمک جمع کنن، تا چراغ خونه خدارو تو این روستاهای محروم روشن کنیم، إن شاءالله مشمول نوید های پیامبر رحمت قرار بگیریم.

برای واریز می تونید از شماره حساب زیر نزد بانک ملی به نام مصطفی محمددوست استفاده کنید، درصورت مشارکت و واریز وجه با پیامک اطلاع بدین. اگه سوالی هم بود در خدمتم.

 

شماره حساب 0108844169001
شماره کارت 6037991471161160
شماره سامانه 30001134
شماره تماس 09193512536

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
طلبه جهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">