طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

الگوی من!

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

سلام

چند روز پیش میلاد آقا رسول خدا "صل الله علیه و آله" بود با خودم گفتم چقد خوب میشد اگه رفتار و زندگی پیامبر رو بخونیم و با نگاه فرهنگی و تبلیغی، ترویجی بهش نیگا کنیم. پیامبر ما که طبق فرموده قران بهترین الگوی ما هستن رفتار و روش  تبلیغی شون چطور بوده؟

لذا تصمیم گرفتم ان شاءالله از احادیث و سیره ایشون با دید روش شناسی تبلیغ پیامبر بذارم. شماهم می تونید کمک بدین.

دعا کنید همه بتونیم از این ذخیره تمام نشدنی استفاده کنیم مخصوصا من که خیلی دستم خالیه...

بازم دعا یادتون نره...

مراقب خوبیاتون باشید.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۱
طلبه جهادی

نظرات (۹)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۴ حسین بوذرجمهری
سلام برادر
ممنون از لطفی که به حقیر داشتید
انشالله مزاحمتون میشم ولی از همین الآن عذر تقصیر دارم چون دارم برای کنکور ارشد میخونم و التماس دعای فراوان دارم
انشالله باز هم مزاحم میشم
یاعلی
پاسخ:
سلام داداشم
مراحمید
ان شاءالله که با پیروزی و سربلندی کنکور رو پشت سر بذارید...
مراحمید بازهم تشریف بیارید
یاعلی...
حاجی جون فقط امیدوارم دفعه آخرت نباشه که به وب من اومدی 
هر روز سربزن چون هر روز مطلب جدید میزارم 
موفق و پیروز و سربلند باشی برادر
راستی دفه بعد اسمتم بگو 
پاسخ:
سلام
جشم هروقت اومدم سر میزنم
اسمم مصطفی هست
مصطفی محمددوست...
ولی قرار بود نظر بدید و نقد کنید و پیشنهاد بدین؟!
یاعلی
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۸ محمد حسین عباسی
سلام
خیلی ممنون که سر زدید شما هم وبلاگ خوبی دارید.
منم مطالبتون رو تا حدودی نگاه کردم خوب هستن
ان شا الله شما هم موفق و سر بلند باشید.
پاسخ:
سلام اقا محمد حسین خوب
متشکرم از لطفتون
یاعلی
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۳ *** ستاری ***
سلام
توی روحانی ها بعضی هاشون خیلی باصفا هستن
بعضی هاشون هم نسبت به دوره و زمان خودشون به روز هستن
به نظر می رسه جنابعالی از اون باصفاها و به روز هاش باشین

همیشه پیش خودم میگم توی دنیای امروزی که بسیاری از افراد (علی الخصوص جوونترها) وقتشون رو در فضای مجازی میگذرونن راه های گناه و تلف کردن وقت خیلی زیاده اما متأسفانه موارد مثبت نسبتاً کمتره
مثلاً وقتی که نمیشه جلوی ورود افراد به محیط هایی مثل فیسبوک و امثالهم گرفته بشه چرا مبلغان دینی توی این فضاها به تبلیغ نمی پردازن؟
موفق باشید و در راهتان استوار
پاسخ:
بازم سلام اقا!!
اجازه!!
من حاجی نشدم یعنی هنوز حج نرفتم
آقا اجازه!!
با صفا و امروزی هم خودتونید!! شوخی بود لطف دارید اقای ستاری عزیز
حرفاتون درست و منطقی هست
دعا کنید بتونیم عمل کنیم
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
یا علی...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۰ علی آذرکشت
سلام
از دیدن این تصاویر بسیار غبته خوردم ، دعا کنید همچین سعادتی نصیب من هم بشود . 

ممنون که به وبلاگ سر زدید و نظر دادید.

راستی ماهم تو یه روستا زندگی میکنیم ممنون می شویم اگر زیارتتان کنیم 
پاسخ:
سلام 
انشاءالله خدا ه هممون توفبق نوکری و ادامه راه شهدا رو بده...
ماهم خوشحال میشیم از نردیک زیارتتون کنیم.
مارو از دعای خیر فراموش نکنید.
یا علی
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۴ سعید میرزابگیان
سلام خوشحال شدم از اینکه بروز هستی.
نکات :
1- اندازه تمامی تصاویر باید یکسان باشد(اندازه متوسط)، اگر کاربر خواست برای خودش روش کلیک میکنه و سایز اصلیش رو میبینه!
2- فونت تمامی مطالب هم باید مثل هم باشند!( معلومه کپی پیست کردی!! (با لحن خنده))!!!!!!!!!!!!

و .....

پاسخ:
سلام
ممنون
خونه ام این چند روز
وسط مطالعه یه سر میزنم
فونت رو گاهی خودم عوض میکنم
نه کپی نیست اگه از جایی هم بردارم اول یخورده روش کار میکنم
ولی از کپی پیس خوشم نمیاد...(با لحن جدی!!!) ولی شوخی!!!
فکر کنم باید بیشتر باهاتون آشنا بشم
اگه افتخار بدین!؟

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۶ سعید میرزابگیان
ببخشید این حرف ها رو زدم!
تعریف از خود نباشه، بنده تو چند تا جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کردم و حائز رتبه هم شدم، به این چیز ها خیلی حساسم!!!
پاسخ:
سلام خیلی خیلی ممنونم اقا سعید باعث افتخاره
گفتم خیلی هم خوشحال میشم
انشاءالله رعایت میشه
یاعلی...
سلام و رحمت خدا
خداقوت
انشاالله در این راه موفق باشید..

التماس دعا 
یازهرا
پاسخ:
سلام برادر!
خدا به همه قوت بده
همچنین خدا به شما هم قوت و عزت بده 
محتاج به دعا 
یاعلی
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۸ اشکی برای ظهور
سلام
ایده ی خیلی خوبیه
ی جورایی میشه گفت؛
(زندگی به سبک پیامبر)
انشاالله که منم بتونم قدمی بردارم...
پاسخ:
سلام
ممنون ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">