طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

باز هم برای خودم!!

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۹ ب.ظ

رسول خدا (صل الله علیه و آله و سلم) :

 

*  کسی که به دنبال یادگیری علوم الهی و مسائل دینی اش اقدام کند مانند کسی است که روزها را روزه و شب ها را به شب زنده داری تا صبح پرداخته و آموختن یک مساله شرعی برای شخص بهتر از این است که به اندازه کوه ابوقبیس در راه خدا طلا انفاق نماید.1           

 

*  کسی که از خانه خود برای یادگیری علوم دینی بیرون آید هفتاد هزار ملک او را مشایعت میکنند و اگر در این راه از دنیا برود شهید از دنیا رفته است.2                                   

و اما...

* پیامبر مهربانی(صل الله علیه و آله و سلم) فرمودند: شب معراج که به سوی آسمانها عروج کردم در مسیر خویش بر گروهی برخورد کردم که لبهای ایشان را با قیچی های آتشین می بریدند و در آتش می افکندند از جبرئیل پرسیدم اینها چه افرادی هستند ؟ در پاسخ گفت سخن سرآیان و خطیبان امت شما هستند که مردم را به کارهای پسندیده می خواندند و خود غافل اند از آن و حال آنکه ایشان قرآن را تلاوت میکردند ولی از گفتارش غافل بودند. 3                          


1- "بحارالانوار جلد 1 صفحه 184"

2-  "عین الحیوة صفحه 169"

3- "وسائل الشیعه جلد 17 صفحه 318"
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
طلبه جهادی

نظرات (۱)

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۷ سعید میرزابگیان
سلام.
اسمتون رو پیدا نکردم، چرا ؟؟؟؟
ببین من خودم به شرط ذکر منبع با کوپی پیست مخالف نیستم!!!
اولش اصلا این کار رو نمیکنم، دوما مگر بعضی اوقات که از مطلب مورد نظر بنا به دلیلی خوشم بیاد!.
من کلا از آدم هایی که از قالب های سه ستونه استفاده میکنن خوشم میاد،!!! چرا ؟ جوابشو نمیگم چون خصوصیه!!!
پس ممنونم از اینکه از قالب سه ستونه استفاده کردی!!!!
و اما بعد :
قبلا هم گفتم من به نظم و مرتب بودن وبلاگ خیلی حساسم، پس هر وقت درستش کردی بهم سر بزن و بگو...
 در غیر این صورت به وبت سر نمیزنم( ببخش من کلا آدم رکی هستم؟؟؟)!!!
یا علی.

پاسخ:
سلام اقا سعید
خودش رو ناراحت نکن
درست میشه!
میبینم تو کار خیر هم هستی
خیلی خوبه
خیلی خاطرت برامون عزیزه داداش..
اسمم مصطفی هستی...
موسسه جهادی فرهنگی عباد...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">