طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

تبلیغ جهادی

طلبه جهادی

------------ "روز هایی برای خدا" --------------

من و وجدانمو و دلم!اینجور باهم قرار گذاشتیم
برای خدا وبه عشق مولا وخدمت به بهترین ها
بهترین هایی که داراییشون پاکی و صفا هست
نه مال و سرمایه و مقام و زیبایی...
حرکت کنیم...
قرارمون اینه: که تلاشمون و جهادمون ...
"فقط" برای تجربه و پیشرفت نباشه!
دعا کنید حواسم باشه این کار رو پله قرار ندم
دعـــــــا کنید تا آخــــــــــــر بمونــــــــــم...
--------------------- یا حق -------------------

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
نویسندگان

دعوت عروسی

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

قبلا که توفیق بود گاهی خاطرات شهداء رو میخوندم، تو زندگی نامه بعضی از شهداء خونده بودم که به حضرت حجت خیلی ارادت داشتن، نه فقط ارادت ذهنی و فکری نه! یعنی همیشه جوری بودن که انکار در محضر آقا هستن، لباس و ظاهرشون، اخلاق و برخوردشون، حرف و صحبتشون و...

یکی از چیزایی که برام جالب بود این بود که شهدایی رو میشناختم که حتی برای عروسی اقا و مولاشون رو دعوت می کردن! خب این برای اون روحیه و اون شرایط شاید طبیعی باشه...

فکر کنم یه ماه پیش بود که یکی از رفقای با صفای منطقه ای که کار میکنیم، زنگ زد که میخوام با شما صحبت کنم، نگران بود و نگرانیش این بود که میخام عروسی بگیرم و خونواده خودم و خانمم میگن باید عروسی شاد باشه و بزن و بکوب و...

اول فقهی بهش جواب دادم، که اگه حدود رعایت بشه و لهوی نباشه و... اشکال نداره. یه آهی کشید و گفت آخه روحانی که اومده بود روستامون گفته همیشه یاد امام زمان باشید و سعی کنید امام زمان که پدر شما هستن رو خوشحال کنید.

من میخواستم امام زمان رو به عروسیم دعوت کنم و خوشحالشون کنم! اگه اونجوری باشه میترسم وقتی آقا بیان ناراحت بشن، گفت امام زمان هم دوست داره بیاد تو عروسی درسته؟! بعد خودش گفت مگه آقا دل ندارن مگه ...

این استدلال و حرفای یه جوون روستایی هست! با خودم فکر میکنم چقد من عقبم...

نظرات (۱)

سلام .حقیقتش من اومدم فقط کمی بهم دلداری بدین اخه ی مدته کلا کج رفتم خیلی اشتباهای سنگینی کردم و واقعا حضور خدا واسم مبهم شده بود .همه از ماه رجب واسه استغفار و بندگی استفاده کردن اما من واقعا دستای خدا رو گم کردم .کمکم کنید برگردم میترسم دیگه دوری و دوستی با خدا واسم عادت بشه و اونوقته که وای بحال من .حاجی فقط بگین خدا بی معرفتی به لطفشم میبخشه خدا گناه وقتی حتی حس کردم نگام میکنه هم میبخشه یا اینکه پافشاری و اصرار به گناهو......!از شما و همه دوستان عاجزانه التماس دعا دارم.ِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاعلی
پاسخ:
سلام
دلداری و دست گیری برای اوس کریم هست! خودش دست می گیره و دلداری میده..!
بهترین دلداری آیات نورانی قران هست بهترین دلداری دعاهای وارده از معصومین هست...
وقتی خدا خودش گفته هرچقد گناه داشتید بیاید و برگردید، وقتی میبینیم رسول خدا قاتل عموشون حضرت حمزه سیدالشهداء رو میبخشن! وقتی خدا گفته بنده گنه کاری که دست به سوی من دراز کرده رو دوست دارم من چه دلداری بدم؟
رحمت خدا مثل بزرگیش خیلی زیاده، اگه گناهای ما همه رو روهم بذارن بازم به رحمت خدا نمیرسه...
اگه اشتباهی کردیم فقط کافیه برگردیم و بریم تو آغوش خودش...
خدا همه رو میبخشه...
گناه یعنی بی معرفتی و اینو خدا میبخشه...
حتی اگه بزرگترین گناه باشه...
ماهم التماس دعا داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">